(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

نه خودش موند نه خاطره هاش تنها چیزی ک مونده جای خالیشه

قسه ی دنباله داره رفتنش هنوز شبا مثل یه ستاره از ذهنم رد میشه

دلخوشیامو زیر پاش گذاشتو گذشت حالا فقط منم منه بی انگیزه

کسی که دنیای من بود یه روز نبودنش داره دنیامو بهم میریزه

باور کنم یا نکنم قلبمو جا گذاشتو رفت تفلکی دل سادمو تو غم تنها گذاشتو رفت

نه خودش موند نه خاطره هاش دلخوشیامو زیر پاش گذاشت و گذشت

هنوز حا جو واجم چه جوری شد هر کاری کردم که از پیشم نره

نمی دونستم که از این فاصله ها از این جدایی داره لذت میبره

اون که می گفت مثل منه از جنس منه نمی دونستم دلش انقد از سنگه

چقدر به خودم دروغی می گفتم الان هر جا باشه واسه ی من دلتنگه....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
یک شنبه 1 بهمن 1391| 21:18 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§